Výměna, vrácení a reklamace zboží

Občas se stane, že nějaký kousek oblečení nemusí sednout přesně podle představ, a to je v pořádku. Na naše zboží můžete uplatnit zákonnou záruku, vrácení, výměny nebo reklamace zboží. Jak na to?

VÝMĚNA ZBOŽÍ 

Pokud chcete vyměnit zboží za jinou velikost, je třeba nás informovat do 14 dní od doručení zboží. Výměna zboží je bezplatná a probíhá přes dopravní společnost Zásilkovna.

Postup výměny zboží:

  • Informujte nás nejlépe telefonicky na +420 608 810 628 nebo emailem info@lokasrdcem, kde ověříme dostupnost Vámi požadovaného zboží. 
  • Zašleme Vám číslo zásilky, vy si zboží zabalíte a odnesete na kterékoliv podací místo Zásilkovny.
  • Jakmile nám balíček od Vás dorazí, tak odešleme Vámi požadovanou výměnu směrem k Vám. 

Odstoupení od smlouvy spotřebitelem - vrácení zboží

Je možné do 2 týdnů od přijetí zásilky.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na vlastní nákladyZboží nezasílejte na dobírku (nebude přijato)!

Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené vč. visačky  Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebude odstoupení od smlouvy uplatněno.

Postup vrácení zboží:

  • Vyplňte - Formulář pro odstoupení od smlouvy - vrácení zboží
  • Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, Frýdek-Místek
  • Všechny peněžní prostředky Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, a to na účet, který uvedete ve formuláři - vrácení zboží

Reklamace

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nám nahlaste co nejdříve, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@lokasrdcem.cz.

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu info@lokasrdcem.cz a nebo telefonicky na +420 608 810 628, reklamované zboží posuzujeme individuálně. 

Postup reklamace zboží:

  • Vyplňte - Reklamační formulář vč. přesného popisu vady
  • Důkladně zabalené zboží včetně vyplněného formuláře zašlete na adresu Veronika Backová, Vrchlického 1672, 738 01 Frýdek-Místek
  • Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží

 

!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním !!

Zpět do obchodu